czwartek, 21 marca 2013

Mały kryzys formy





W ostatnim czasie dopadł mnie mały kryzys treningowy, brakowało mi motywacji do treningów czy pilnowania diety. Za główną przyczynę uznałem przemęczenie organizmy intensywnymi treningami oraz zmęczenie psychiczne ciągłym pilnowaniem tego co jem. Postanowiłem zrobić przerwę, odpocząć jakiś czas od treningów. Początkowo miał być tydzień, jednak dzisiaj mija już praktycznie 10 dzień bez treningu. Kilka dni temu zacząłem, ale nie mogłem się skupić na ćwiczeniach, wszystko rozpraszało moją uwagę. Być może pośrednim powodem może być przeciągająca się zima, która źle na mnie wpływa. Oczywiście nie chce zwalać niczego na pogodę ale czuje że z pojawieniem się pierwszego słońca na niebie, wstąpi we mnie nowa energia.


Już wczoraj zacząłem oglądać w necie różne filmy motywacyjne, przemiany ludzi, czytać cytaty, czy oglądać różne obrazki. Generalnie nigdy nie miałem problemów z motywacją, zawsze starałem się czerpać ją z tego co mnie otacza. Wszelkie prace fizyczne koło domu, czy w pracy wykonywałem z myślą że jest to dodatkowy trening. Muszę powiedzieć że po tych 10 dniach bez treningu, bez specjalnego pilnowania diety czuje się już dużo lepiej psychicznie i gotowy do treningów, tak więc trzymajcie kciuki bo od poniedziałku ruszam na nowo:)

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki. Z takim doświadczeniem jakie Ty masz wiem, że kiedy będziesz gotów i rozpoczniesz treningi to na pewno nie spoczniesz dopóki nie skończysz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem to samo w Grudniu. Chyba każdemu od czasu do czasu zdaża się taka chwila. NIE DAWAJ SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, na pewno dasz radę. Uwierz w siebie bardziej, pomyśl co będzie gdy Ci się uda, że będą dobre efekty!

    OdpowiedzUsuń