poniedziałek, 28 stycznia 2013

Les Mills Combat

Kilka dni temu zmieniły się moje plany treningowe. Zacząłem trening na który czekałem już od wakacji. Jednym z najbardziej lubianych treningów w P90X® jest Kenpo. Wyobraźcie sobie że tutaj macie Kenpo prawie codziennie.

W Les Mills Combat® w dużej mierze jest treningiem aerobowym. Podczas treningów będziemy ćwiczyli wykorzystując techniki wykorzystywane w boksie, karate, taekwondo, capoeirze, brazylijskim jiu jitsu, kickboxingu oraz muay thai. Generalnie dla kogoś kto nigdy nie miał styczności z żadnymi sztukami walki trening początkowo może być trudny. Będziemy musieli zapamiętywać różne kombinacje uderzeń i kopnięć, zachowując przy tym właściwą technikę oraz odpowiednie tempo, aby nasz trening był efektywny.

Oczywiście nie chodzi tutaj o to żeby nauczyć się walczyć bo to raczej nie możliwe. Trening ma być świetną zabawą, poznawanie rożnych stylów walki ma za zadanie zachęcić nas do tego abyśmy  w przyszłości zaczęli trenować sztuki walki.

Jestem już po dwóch dniach treningów i muszę przyznać że czuje się świetnie, brakowało mi tego typu ćwiczeń, organizm był trochę zastany. Tutaj czuje że żyje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz